Nasıl alışveriş yapabilirim?
İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.
Ürünler hakkında kimden yardım alabilirim?
Sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında destek almak için 0850 242 2616 no'lu hattımızdan Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Nasıl üye olunur?
MaunaHome ana sayfasında bulunan ‘Yeni Üye’ butonuna tıklayarak görüntüleyeceğiniz ' Üye Kayıt ' formuna gerekli bilgileri kaydedip "Kaydet" butonuna tıklayınız. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak belirttikten sonra otomatik olarak siteye giriş yapmış olacaksınız.
Üyelik işlemlerinde nelere dikkat etmeliyim?
Üye kayıt formunda belirtiğiniz bilgiler doğru olmalıdır. Üye kayıt formuna MaunaHome'a daha önce kayıt olmuş e-posta adresi ile tekrar üye kaydı oluşturulamamaktadır. Seçeceğiniz şifre kolay hatırlayacağınız fakat başkaları tarafından tahmin edilemeyecek şekilde olmalıdır.
Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
'Kullanıcı Hesabım' başlığı altında yer alan ‘Kişisel Bilgilerim’ bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Adres bilgimi nasıl güncelleyebilirim?
‘Kullanıcı Hesabım’ başlığı altında yer alan ‘Adreslerim’ bölümünden adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Fatura bilgilerimi değiştirebilir miyim?
Sipariş esnasında veya Üye Panelinizden Fatura bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.
Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
Üye giriş sayfasında bulunan ‘Şifremi Unuttum’ alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde ‘ Yeni Parola ‘ nızı oluşturabilirsiniz.
Üyelik bilgi güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?
MaunaHome dünyada yaygın olarak tercih edilen SSL ( Secure Sockets Layer ) sunucu protokollerini kullanmaktadır. Bu güvenlik sistemi, internette saklanan verilerin en etkin koruma yöntemidir. SSL şifreleme teknolojisi, kredi kartı işlemleri ve kişisel bilgilerinizin saklanması konusunda sağlam bir güvenlik duvarı oluşturmaktadır. 256 bit'lik şifreleme teknolojisi bu güvenlik duvarının temelidir. Kredi kartı verilerini şifreleyen bu sistem, bilgi akışı esnasında herhangi bir güvenlik açığına ya da bilgilerin çalınmasına engel olmaktadır.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. 0850 242 2616 no’lu hattan bizlere ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?
MaunaHome‘dan sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Adınız, soyadınız, e-posta adresiniz ve şifrenizi yazarak tamamlanan oldukça basit bir formla hemen üye olabilirsiniz. İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında istenecek bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
Sepetinize farklı kampanyalardan ürün ekleyebilir ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz. Ödemesini yaptığınız siparişe ürün ekleyemezsiniz. Ancak, siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir, yeni vereceğiniz siparişinize eksik olan ürünleri de ekleyerek tüm ürünlerin aynı kargo ile adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Siparişimi nasıl değiştirebilirim/iptal edebilirim?
- Siparişinizi teslim aldıktan sonra aldığınız üründe herhangi hasar yok ise MaunaHome Mağazalarından istediğiniz herhangi ürün ile değişim yapabilirsiniz.
- Online mağazamızda sadece hasarlı ulaşan ürünlerin birebir değişimi yapılabilmektedir. Farklı bir ürün ile değişim yapılamamaktadır.
- Online mağazamızda değişim talebiniz, aldığınız ürünün stok durumuna göre karşılanabilmektedir. Stokta olmayan ürün için değişim yapılamadığından iade yapılmaktadır.
- Online mağazamızdan aldığınız ürünleri sadece Online mağazamıza iade edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptal talebinizi , ürününüz kargoya teslim edilmeden önce 0850 242 2616 no’lu hattan bize ulaşarak iletebilirsiniz. Siparişiniz alındıktan sonra 4 saat içerisinde fatura kesilme ve kargo süreci başlamamış olacağından siparişinizi bu süre içerisinde iptal edebilirsiniz. Detaylı bilgi için İptal İade ve Değişim koşullarını inceleyebilirsiniz.
Siparişler ne zaman kargoya teslim ediliyor?
Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizde bulunan ürünün teslimat süresine bağlı olarak kargoya teslim edilmektedir. Siparişleriniz 7 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Cumartesi-Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır. Siparişlerinizi ‘ Kullanıcı Hesabım ‘ bölümünde ‘ Siparişlerim ‘ sekmesinden takip edebilirsiniz. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir.
Ürünleri sepetimde ne kadar süre bekletebilirim?
Sepetinize eklemiş olduğunuz ürünler rezerve edilmemektedir. Ürün satışa açık olduğu sürece sepetinizde bulundurulabilir.
Siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
Siparişlerinizi ‘ Kullanıcı Hesabım ’ bölümünde bulunan ‘ Siparişlerim ’ sekmesinden kontrol edebilirsiniz
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
MaunaHome üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Ödeme adımında kredi kartı onay vermiyor. Ne yapmalıyım?
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerle onaylanamayabilir. Bu nedenlerden bazıları:
- Kart numarasını hatalı girmeniz,
- Kartınızın son kullanma tarihinin hatalı/geçmiş olması,
- Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
- Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
- Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması sayılabilir.
Bu nedenler dışında sorun yaşıyorsanız, kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bizimle veya bankanızla iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetleri destek telefonlarından - 0850 242 2616 - bize ulaşabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda Ödeme hizmetimiz mevcuttur.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
MaunaHome üzerinden yapılan alışverişlerde Anlaşmalı bankalarımızla kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
Kredi kartı ile 6 aya varan taksit imkanı (%10 vade farkı uygulanmaktadır)
Kredi kartı tek çekim Ödeme imkanı
Anlaşmalı bankalar ile vade farksız taksit imkanlarımız vardır.
Siparişlerimde kredi kartı güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?
MaunaHome, SSL güvenlik sertifikalarının en yüksek standardı Global Sign SSL Sertifikası kullanılmaktadır. Kredi kartı ödemesindeki tüm işlemler banka ve bilgisayarınız arasında 256 bit özel Global Sign şifreleme yöntemi ile gerçekleşir. Bu yöntemle bilgileriniz korunurken güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Havale-EFT yapabilir miyim?
0850 242 2616 numaralı sipariş hattımıza ulaşarak Havale EFT bilgileri ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
Yurtdışına gönderi yapıyor musunuz?
Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.
Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Siparişleriniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapılabilmektedir. Destek hattımız 0850 242 2616 no’lu hattı arayarak hızla süreci başlatabilirsiniz. Ancak bu tür durumlarda teslimat süresinin uzayabileceği dikkate alınmalıdır. Sipariş takip bölümünden tüm aşamaları takip edebilir ve siparişinizin nerede olduğunu görebilirsiniz.
Siparişlerim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
Siparişleriniz PTT Kargo firması ile Türkiye'nin her bölgesine ortalama 7 iş günü içinde gönderilmektedir. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir. Detaylı fiyatlandırma için "Teslimat Koşulları" bölümünü kontrol edebilirsiniz.
Kargo bedeli ödeyecek miyim?
MaunaHome internet sitemizden yapacağını 300TL ve üzeri siparişlerinizde Kargo Ücretsizdir. 300TL altı siparişleriniz için Türkiye'nin tamamına, tüm siparişlerde kargo ücreti PTT Kargo 19,00 TL olarak ücretlendirilmektedir.
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz
Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, siparişinizdeki ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.
Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
*Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir..
Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?
Adreste bulunamadığınızda siparişiniz 3 gün kargo şubesinde bekletilir, dilerseniz kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün sonunda siparişiniz teslim alınmaz ise MaunaHome deposuna iade edilir. Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır. (Kargo tarafından bu şekilde bir not bırakılmıyor)
Siparişim nasıl bir paketle gönderilecek?
Siparişleriniz, ürünlerin hassasiyetine uygun paketleme işlemlerinden geçmektedir. Kırılacak ürünler, özel koruyucu kağıt dolgu ve özel naylon hava balonu ile sarılarak ve ekstra bir koliye konulup sabitlenerek paketlenir. Böylece hassas ürünlerin bile kargoda hasar görme olasılığı minimum seviyeye indirilmektedir. Ev tekstili gibi ürünleriniz ise, özel MaunaHome kolisi veya özel MaunaHome baskılı, içi asla görülmeyen kargo poşetleri ile gönderilmektedir.
Kargom nerede nasıl öğrenebilirim?
Kargoya teslim edilmiş olan siparişinizin nerede olduğunu öğrenmek için ; sırası ile Kullanıcı Hesabım > Siparişlerim sekmesinden siparişinizi görüntüleyerek kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz.
Siparişimi iade edebilir miyim?
Satın aldığınız ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edebilirsiniz.
İade işlemini nasıl yapacağım?
- Ürünler adresinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade yapabilirsiniz.
- Ürünler orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edilmelidir.
Satın alınan ürünü iade etme süresi nedir?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi teslim edildikten sonra 14 gündür.
İade edilemeyen ürünler var mı?
- Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler (iç çamaşırı, kulaklık, bijuteri, vb.), kozmetik ürünler, elektronik kişisel bakım ürünleri hijyenik sebeplerle iade edilememektedir.
- Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
İade ürün bedeli kredi kartına ne zaman yansır?
İade ettiğiniz ürünler MaunaHome deposuna ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunlukları kontrol edilir. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş, kullanılmamış ürünlerin bedeli kredi kartınıza ortalama 5-7 iş günü içerisinde aktarılır. Ücret iade işleminin süresi bankalara göre değişkenlik gösterir. İadelerle ilgili her türlü sorunuz için bize destek bölümünden veya 0850 242 2616 no'lu destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Tarafıma ulaşan ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
Ödemiş olduğum tutar neden taskit taksit geri iade ediliyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı bankanıza bağlı olarak kredi kartınıza iade edilmektedir. Ancak bankanız tarafından iade tutarınız kredi kartınıza taksitli olarak yansıtılmaktadır.